Wednesday, May 30, 2012

23 mei 2012

assalamualaikum :)
da lame jugak tak update blog nie  . sehat ke korg ? huhuu .

nie nak tnye laa , kalu korg SAYANG kan seseorg tu , ape korg ase ? means , kalu korg kne tipuu apekorg ase ? kalu aku la kan aku ase sgt bile kne tipuu (!) buktinyee  .
tgah elok2 ak tgah on9 tibe2 ak ase ta sdap ati , then ak tros la call MR die tu  , tibe2 bile ak tga bckp tu ak ase nk nangis n tgn ak ase mngeletar je .. first time weyhh . ak ta tipuu (!) last2 ak amek kptsan kua umah lalu pntu blakang tnpa pngetahuan sape2 :) berani ken aku . ak pun mmg ta pk ape2 lahh . bwk kreta pun mngeletar asyik2 nk terlanggar kreta org je .. tp ak mmg ta pk ape lahh ..
smpai je kat simpang rumah Mrs die , lagi ase mgeletar nak nagis ..knpe weyhh . tp bile smpai tade plak org nyee . tp tapee .  myb allah ta nk tnjukkan skrg . tape ak saba . ak blik ruma boleh plak kantoi dgn mak aku  . ape boleh mara , mak aku mara mmg ta rase ape2 , p lantak la stu .
bile ak call Mrs die plak ta angkat lagi lahh aty ak ni pk bukan2 .. ta lame tu mrs die msj . die ckp soey lahh tga sembang dgn MEMBE tadi . yeahh (!) dekat stu ak da dpt agk la weyhh . jgn pk ak nie snang kne tipu ye sayang .. ta mgkin . duluu ye , snang2 je nk pjak kpale aku ni . tp skarang NO WAY (!)

dripada tu ak mmg tade mod malm tu , tp ak buat2 chill jelahh kan  . nk tggu Mr die mngaku . tapi ta ngaku2 jugakk . tape2 , ak tggu .. tggu pnye tggu tade jugak bgtau nyee . tp knpe die ta nk ngaku .. sdangkan kalu ak nk jmpe EX ak pun ak bgtau , nie die tade pun nk bgtau (!) hampehh betul . .

ape boleh buat ken ,.. tapi esok ke luse nye die ngaku .. bru nk ngaku (!) aduhh , basah pale . ak da sakit aty bru nk ngaku .
tau la Mrs die rindu kat mr die .. tape la bg pluang la jumpe :)
ta ksah pun .. nk jmp lagi g jelahh jmpe .. okey ,
just nk ckp AKU MEMANG TA SUKE KNE TIPU (!) tu aje :)

kbai . .

No comments:

Post a Comment