Thursday, October 25, 2012

tabah (!)

assalamualaikumm :)
salam AIDILADHA  smua bLOGWALKING  ..

hum saje , bosan2 nk update blog , dah lame kut tak update . huuhu , dah lame la sgt .
?? nak ckp psal ape erkk arini? tatau laa. tapi sbenarnye aku nk ckp aku sakit aty sgt :') tapi tade sape pun buat aku skit aty . ak je yang crik sndri skit aty tu :( ak mntak maaf , ak tak salahkan dia pun dlm hal ni  . bnda dah lame , ak je yg ngade2 g tgok blik msj yg lpas2 tu . ak mntak maaf  .ak cume nk tau , wlaupun aqku skit aty tp aku cuma nk tau . humm (!) tape la , bnda dah lpas la FIKA , tak pyah nk pk lagi kan , humm
lagi2 pasal gmba ? dia smpan lagi gmba tu . humm , ak ingt dia dah buang ? tapi takk . ntah laa . bia laa . ape hak ak nk ckp ape2  .kapel pun blum :') huhuu . aishh aku ni lbeh2 laa . bia laa dorg . myb dia nk simpan wt knangan kot . tak mungkin la ta simpan . 3 tahun kot . kalau dah jdoh dorg . tak kmne gakk . aku redha jelahh .

YA ALLAH (!) DAH LAA FIKAA .

hum bia laa . ape pun kau kne kuatkan smngt kay .  FINAL DA NK DKAT , wat yang terbaikk . insyaalah . DIA Bnyak sgt bg support kat kau :)

HUMmm THANKS SAYANG (!)
ak mntak maaf sbb ak tak ley jage kau dgn sempurna . ak mntak maaf sgt kalau kau da fedup dgn prgai aku .
AKU MNTAK MAAF SGT2 :') ILOVEU

No comments:

Post a Comment