Sunday, August 05, 2012

sayang ??

assalamualaikumm ,
knpe die boleh trime aku wlaupun ak wat salah kat dia ?? stgah laki kalu perempuan da buat slah die akan tggalkan prempuan tu cam tu je . betul ke dia ni cmni ?>? ak pelikk . ak takut sgt kalu ak wat salah ag kat die . ak ta nk dia sakit aty lagi , tu sbb ak sruh dia tggalkan aku , tp dia ta nk . ak ta pnah malu nk anggp die pkwe aku . aku tak ksah pun org nk ckp ape . aku syg kat die . ak pun tatau laa . npe aku ley trime die wlaupun dia dah 2 , 3 kali buat salah , just aku takut kne tipu lagi . tu je  . ak risau sbb ak blaja jauh dripda die . mcm2 die boleh buat ,

YA ALLAH , camne lhaa nk ilangkan prasaan buruk aku kat dia nie . ak ksian kat die , ak ase die btul2 sriez dgn aku  . aku mntak maaf syg   ,dah buat dia cmni . lagisatu , aku nan dak2 klas tade ape2 pun . ktrg mmg cmni , slalu btegoo dlm klas , tpi bukan bmakne ak lupe kat kau . n bukan bmakne aku lupe sape diri aku nie . ak sayang kau .  sejahat2 aku nie , ak still ingt aku sapa . sape diri aku pada kau .
tapi betul ke kau nk trime aku blik nie . ak tak brani nk tanye kau   sbb ak takut kau kate ak ni just nk prasaan kau . ak tatau nk wtpe dah . hum , ak ngaku aku bnyak wat salah  . tapi bukan bmkne ak tak jujur tu aku ta sayang   . ak syang . just ta nk bergaduh je . ak tau kalu ak jujur skali pun kau still ta percaye ckp aku , dan tu mnyebabkan kite brgduh kan . ak dah penat nk bgduh dgn kau sayang . harap kau faham , ak nk bgtau kau pun aku ta brani . bia laaa , slagi mne kau prcaye aku insyaallah okey je . ak harap kau faham sayang . aku dgn dak klas aku tade ape pun . ak tade pun scandel kat sne . KAWAN ye ada  . tapi kwan pun ta lebeyhh2  . aku harap sgt kau jge diri kat sne . ada mse dtg la lawat aku kat sane :) ak harap sgt kau dtg sane , n ley kite buke same2 . btw soey sgt2 sbb ta dpt dtg tmpat kau keje  nk buke sme2 , aku tade mod sbb kau mara2 aku  ,bkan sbb aku malu nk buke nan kau . kalu bole ak mmg nk buke nan kau , bia org nmpak aku sape nan kau  .bia org len taley kaco kau dah .  * soey la ak prasan kjap . mntak maaf ye sayang :)




********


No comments:

Post a Comment