Wednesday, August 08, 2012

sekali lagi ~~

assalamualaikum , hai :)
alhamdulillah arini da masuk 3 mggu puasa . dah nk abez puasa dah upenyee , tpi dlm 3 mggu puasa ni bnyk btul rntgn n dgaan jd kat aku . ak dgn die mmg okey je , lpas kjadian TIPU MENIPU tu , kitaog da bbaik . tp lpas je ak blik oztel blik , mcm dah ta okey . die pun mcm bz je , YE (!) myb tade kredid , tpi ble dah ada kredit tade pun nk msj aku . ak mnunggu la dri mgrib smlam , ingt die nk msj aku . tpi TAK (!) ee bnci nye aku . ak ase cm ape tahh . cam ank patung je duk dlm blik sorg2 , boleh jadi gile kut .humm

tlongg lhaa , ak diam2 tpi aty aku skit sayang , knpe buat cm ni . ape slah aku smpai tak layan aku nie  .  dah la ta msj , call ta angkat . CAMPAK PARIT JELAHH HANPNONE tu . ak ase dah mlas dah nk pk . jgn tnye npe kalu ak ta layan kau .  ak mntak maaf sayang .


-__-

No comments:

Post a Comment