Wednesday, December 05, 2012

thanks ABAH :)

assalamualaikum , 
sihat smua :) hihi
dah makan ? kalau blum mkan pergi la mkan dah tengah ari dah ni kn :)
saje bosan2 nk update blog , dah lame ta update ( lame la sgat) hehee  . ag pun ada bnda baru nk ckp ni . ape bnda laa kan  .tade ape la , just mlam tdi punye cite kn  .
malam td aku pnat sangt smpai kn aku tertidoo dpn lptop smbil tgah SKYPE dgn sayang aku .
time tu dah pagi dah pkul 2.30 a.m . time tu aku tgah nyenyak tdoo la katekan , tbe2 ada org bukak pntu ltak paper bag atas katil . diam jelaahh smbung tidoo myb abah yang masuk bilik .  tpi pelik nape abh masuk bilik senyap je pastu kua lik tggalkan paper bag ats katil . bngun jap , usya paper bag tu  .
*aduhh ! drpd ngantukk giler2 tu tros segar .. ehhehee :) npe erkkk . tapi BF aku ni pndai tekaa , aku senyum jelaah . smpai skrg ase cm tak caye jee , sbb ak msih bebelah bagi nk pilih SAMSUNG ATAU BB , TAPI dah dapat kan  . THANKS ABAH :)) THANKS SAGT2 . hehee






ak ada pikir jugak , kbaikan & kburukan bnda ni . tpi ntah laa . bnda dah ada dpn mate tak kan nk pulang blikk . thing + , msing2 ada otak msti boleh pk mne yg betul n takk .soo , sayangg :) jgn rsau , sy tggu awk pkai bb bru sy pkai jgakk . jnji tak nk curang2 erkk :)

No comments:

Post a Comment