Wednesday, November 21, 2012

be mine !


assalamualaikum , u know what ! im really-2 love that boy on the pitha ! he's mine !!!!!!!




time ni mlam aku kuar overnight dgn dia dan ni first time aku pergi ICT :) dia bwak aku , sweet bukan . 

time ni , time kua g jlan2 kat KS . kbtulan pkai bju same erkk . tak janji pun . comel kn laki tu . time ni bru sblan kut knal dgn dia . dan time ni aku da mula rase syang kat dia :')

yang ni pun baru2 jgak knal dah kua jlan2 .,..  sungguh gatal nye saya . tpi sbnarnya dia tak patut dmiliki oleh aku . :') dan sbenarnya dia milik org lain kan SAYANG  .


*iloveyou*
mintak maaf sbb tercuri aty awk , sbb sy syg sgat dkat awk . saya tatau cmne sy boleh syg kat awk .. sampai skrg sy syg kat awk . susah senang kita lalui bersama kan awk :')

No comments:

Post a Comment