Tuesday, November 20, 2012

kepercayaan yang aku inginkan ,

assalamualaikum :)
khabar smua baik2 je kan . aku ? eyhh aku sentiase okay ape . aku ta pnah tak okay tau  . cume biase laa , dalam dunia ni tade sape yang smpurna hidup nye , msti ade pahit manis knangan yg kita dah lalui . tak kesah la dgn sape2 pun n tak ksah la sape2 yang dgn kita skrg ni .
aku tatau ape kurang nya aku pda pndangan mata dia ? tpi tape laa jdoh pertemuan smua ditangan tuhan kan , so kita tak boleh nk salah kan takdir . takdir smua allah dah tentu , hidup mati pun bile2 allah boleh tarik nyawa kita ken :')  aku cube utk tak marah dia , aku cube utk kuatkan smnagt aku . aku cube utk lupakn bnda yg mmbuatkan aku sakit aty aku . aku tak pernah nk mnyalahkan sape2 , dan aku bukan nak mngungkit ksah lame cuma bnda tak boleh terpdam dlam ingtan aku nie  .dari dlu sampai la skrg .aku tak ckpa aku ni perfect aku tak ckp aku ta pnah buat salah . sejak kjdian dlu2 , aku brubah ! brubah ape  . tu cuma aku dgn dia je tau . aku pnah terniat dlam hati lbih 3 kali dia buat salah dgn aku , aku mmg ta kan percaya kat seseorg tu . tapi disebabkan sayang , aku trima dan just bg dia pluang utk dia ubah smua nye , bila dah dibagi pluang dia ulang lagi , tapi tape aku cume pk ak ni tak sesempurna ex dia  :')
tapi aku sabar sbb aku sayang dia aku trima dia blik . tak lame tu aku plk curang dgn dia . curang2 aku , ak tak curang dgn ex aku blik . tapi tak ksah la curang dgn sape , janji tu ttap salah aku . dalam curang aku , aku ttap sayang dkat dia . curang2 aku ni aku sayang cume akuda fedup kene tipu . harap paham . tade sape yg suka kne tipu kn . lagi2 bile tgah syok2 dlamun cinta monyet ! hhaaha . tapi ape ley buat , nasi dah jadi bubur  . slah aku pun dia dah tau dan dia bagi aku pluang :) alhamdulillah .perhubungan smakin baik .dalam baik tu ad plak dgar yg dia pergi mntak maaf kat ex dia . sbb ape yang dia buat kat ex dia , smua dah jd kat dia blik . wlaupun skit aty ni bile dgar cmtu , ape mmpu aku buat senyum dan senyum .aku ta nk tunjuk sedih ape2 dpn kwan aku , sbb aku nk dorg tau yg aku nan bf aku bahagia je .
MEMANG DALAM DUNIA NI TAK SEMUA NYA INDAH KAN , tpi kalau seseorg tu btul2 inginkan keindahan tu dia boleh cipta sndri . tpi ape ley buat , takdir dah mnentukan segala2nya , biar lah wlaupun aku blum memiliki nya spenuh nya aku ttap sabar mnunggu dia smpai la dia btul2 jadi mlik aku sepenuh nya ,. aku tak nk berharap sesuatu yang tak pasti yg blum jadi milik kita spunuhnya sbb bile2 mase dia akn jadi mlik org lain :')


dalam perhubungan mesti ada kepercayaan kan , aku harap dia jugak bgitu :')

No comments:

Post a Comment