Tuesday, November 27, 2012

MAHA 2012 ~ SERDANG



Assalamualaikum , sihat ?
alhamdulillah , harap baik2 saja kan . saje , nk share cite psal aku g mne smlam . hahaa ,
MAHA ? korg tau tak ape bnda maha tu , MAHA tu sbenarnya MAHA la . hahaaa . tempat nye  besa sgat . kalau nk pusing kne naik bas , tapi smlam aku g naik kreta . special skt , :D
ikutkan hati ta nk g , sbb aku nk g PASA . humm  .bengong tak aku . smate2 nk g pasa  , tiap2 mggu ada pasa kan , tapi ad la sbb nye . gerak dri umah kul 10.30 am kot . smpai sane je dah tgah ari sbb sesat pnye psal pdhal jalan nye shale je nk pergi bngi kalau ikut saujana putra , dekat dgn hosptal serdang  . sampai je sane , dah ada org bwak jalan2 pusing satu MAHA tu . best la jgak  . orang tade la rmai sgt sbb hari kerja kan .
pusing punya pusing sampai la pergi mkan smua bgai , singgah kat gerai2 . ALAMMAkkkk (!) dalam aty aku dah terdetik , penuh la kreta nnty sbb ape >?? hahaaa
sbb mak aku DAH NMPAK BUNGA (!) bpe pokok dia bli smlam bnyak gilee , dlam mase yang same smentara tggu mak aku g bli bnga aku pun bgamba la dgn bunga ..


------> See




 hahahaa , hudus muke ku + penat urhh (!) time ni kaki ase nk tercabut dahh  .

dgn kakak aku yg gemoxxx (!) hahaaa



macam2 ada . huhuu






 sebahagian ape yang ada kat sane  . then ada pergi gak tmpat haiwan2 tapi ta smpat nk tgkap gmba .. lalu je , ada nmpak kucingg . COMEL giler (!) nak beli , tapi driver tak benti . humm sedihh  ..




*******

lpas bli bunga g jalan2 lagi , adui . ase nk nangis (!) dah la panas , HITAM la muka aku >.<
tapi tapee , bukan sape2 nk aku pun . hehhee .
siap bli barang smua2 , otw ke kreta nk pergi mlawat tmpat lain pulak . dalam mse yg same , aku pergi kedai bju beli jersi kot , hahaaa . bli la 3 helai ,nk bgi dia sbenarnya tapiiiii ??? takut tak muat + tak suka . so nk bgi ke tak nk yee ? hummm .  . agak2 ? arghhh nnti2 la pikir . eheehee .
smpai je kat kreta smpan smua brang2 jalan lagi , mak aii (!) kaki aku da mlecett :'( sakitt .
tapi tape laaa .aku sabar dan tros bersabar . tapi dalam hati , ase bngang je  .hihii  .
tgok jam dah kul 6 ptang . humm mmg dah tade hrapan la nk g pasa  . .
grak dari maha tu kul 7 ptg , HUJAN selebat2 nya + JEM (!) arghhh . bpe jam duduk dlam kreta , kebas PUNGKOK aku . hahaa , sampai umah dah pkul 10 malam kot , bayang kan brape jam tu ?? eshhh2 . balik2 on9 , mndi tros ttdo . sian sayang aku , aku tak layan dia . tapi ape dia ksah mmbe2 dia ada kan . huhuu .
 

alhamdulillah sampai jgak rumah , wlaupun penat + terpakse best la jugakk  .
hehehe :D



*** THE END ***










No comments:

Post a Comment