Sunday, June 10, 2012

be happy (!)

assalamualaikum , ak ta tau nape dgn aku  . kenapa kenapa n kenapa (!) ak pun ta paham dgn dri sendiri .
kenapa harus aku kene lagi camnie  . . ak paham sgat2 pragai die , tu yang aku pilih n ak ta pnah nyesal (!) tp kenapa aku . tlong la pcya , ape slah aku ? cbe bgtau dan trus trang je nan aku . aku sayang kau , ak belum penah bosan lagi dgn kau . tlong la jgn pk bukan2 terlampau sgt  .  ak bukan cam perempuan len , ak ase kau blum knal lagi ak sape , tape laa .  lame2 kau knal la aku sape , :')
 tdi pergi kdai , blik kdai berselisih ak nak sgt jumpe dgn die sbb aku rndu sgt nan die tp knpe la ego ak ni tggi sgt  . suke pntg kan dri sndri ha .  pdan muke , tggung la sdri ken :) bile da pndang kjap lpas skit je rindu aku .  sikit je  , cam sbesar kuman tu (!) humm , tbe2 ak nages ? sbb ape ? sbb ak pun ta tau  .  ak cume ckp ape slah aku .  .tu je  .. dlam masee yg same perut aku sakit sgt2 , nak bwak kreta pun ta larat ,  nak ajk die tp die tga mara kut kat aku . tp kalu excdent dpt msuk osptal , mngidam gak aku masuk ospital :P tp sumpah ase ta larat ak ase cam nak pitam pun ada , tp tape ak ken kuat :'D    da 3 ari kut perut ak sakit  . ape sbb myb nk dtg bulan .  tapi lame nyee . humm (!) terima jelahh .  dugaan allah bagi .  .ak hanye mmpu senyum tp sbalik nye hnye allah je yg tau , btape sakit nyee ape yg aku rase ni .

No comments:

Post a Comment