Sunday, June 17, 2012

senyumm :D

assalamualaikum :')
humm ape lah naseb kan , call-2 da kne mara :') tah ape slah aku pun ak ta tau , ta kan  tnye soalan cam tu da nak mara ,ak just tnye elok2 , nak kan kpastian  .just tu je . .tpi ape la nseb ken . ak tau ak ta shebat ex die , ak ta spandai ex die , n ak ta scantek ex die . she is mostly perfect right :D
kau kate kau ta syg die , tapi kau kate kau rindu die . kalu da rindu msti ada sayang punye :') tape ,ak paham mcm mne keadaan nye tpi knpe ak n ex2 ak ta cm dowg . . so sweet kua sma-2 sdang kan aku ta tau ape . tapi ak bersyukur sgt2 sbb allah nk tnjukkn kat ak yg dowg still berhbung ?? humm tape laa  .bnda da lame jgn dkenang  , tapi tah npe ? ak  still boleh maafkan die . tapi dalam mase yg same aty aku skit sangt (!) pastu lupe bfday aku ? syg ke nme nye tu  .die bnyak pikirkan ex die kut smpai bday aku pun lupe ken :'D
humm tape laa ,ape pun ak sronok sgt bile dpt msj dri die n wish bday kat aku . btw thanks a lot syang :) sayang kau  .  tpi ak ase sayang ak slame nie mcm tbrmakne je ? knpe erkk  . .knpe ?ak ase cm ta dhargai je  .ak da percaye kat kau mostly 100% weyhh (!) tpi ape ley buat , kpercayaan ak kat kau da kurang skit  . tu sbb kalu ak tnye sesuatu ak tnye bkali2 but just nk kpastian  .tu je  . .ta kan taley ? -_-
kalu taley tape ,ak akan kurangkan pertanyaan aku kay sayg :) demi kau ak buat pe saje  .

btw thanks wish my bday :D  snok sgt-2

No comments:

Post a Comment