Tuesday, June 19, 2012

three month (!)

assalamualaikum ,  alhamdulillah ak ada lagi kat sni boleh update blog ag . kalu tak kat osptal la gamak nye , ta pun dalam kbur :D

eyshh pelikk erkk , knpe ak ckp cmtu  . humm ak ta tau ape sdang ak pk , spanjang jalan dri umah ke T.I  ak asyik mmikirkan ssuatu , ntahh la . ak pun ta tau ape ak pk , smpaikan lampu merah pun ak langga  . mak ak da bsing dah .  tpi ape lay buat kan .  time tu cm tade aty n prasaan  . lg satu tiap kali smpai sabak je ak tpk psal bnda tu (!) ee benci nye ak  . YA ALLAH , lupekan la bnda tu drpd ingatan aku ni :') ak da ta mampu nak ingt lagi bnda tu  . otak ak sntiase pk pk dan pk . bwak kreta pun ta tentu arah . hummm . khamis ni ak nk g t.i seminggu sbb kne jge ank buah aku . berat ase nye nk tggalkan die kat sni :( tapi ape ley buat tpkse  .   ak hnye mmpu snyum bile die dpn aku . lpas sminggu tu , brape ari je ak ley spent time dgn die sbb awal bulan 7 ak da nk smbung blaja . YA ALLAH , SUMPAH BERAT ATY AKU NK PERGI :'l
msti die rase ak cm ta hirau kan die skrg ni ken . ak asyik tggalkan die je . lpas tu bile ak tggalkan die , die kua lagi dgn prempuan >.<   humm , msti die akan mule rase bosan dgn aku .  apetah lgi bile ak slalu tggalkan die .  n tak lame ag ak akn pergi blaja .  ntah ape die buat kat sg besa pun ak ta tau  .


cube menerime ape yang sudah berlaku :'D




                         <3 *********  3 bulan  ********** <3








YA ALLAH , JIKA DIA JODOH KU KAU SATUKAN LAH KAMI , KALAU DIA BUKAN JODOH KU KAU SERAHKAN LA DIA KPDA YG BERHAK (!)

No comments:

Post a Comment