Saturday, June 02, 2012

blaa blaaa blaaaaaa

hi , assalamualaikumm :)
saje bosan2 update blog  . tgah bosan sgat-2 . tade sape nak teman . humm (!) pe nak buat erkk maalam nie . hum nak citer jelahh .

arini ak n mak aku kebulur ta makan , mklum la kat umah tade makanan .  tgah ari pergi kndri je , smpai 4 buah rumahh (!) pengsan aku nk mkan kat smua rumahh . msuk angin perut aku . BUNCIT sudahh :3    pastu magrib tadi plak ak kne duk lua smpai kul 7 lbehh , sbb mak aku ta blik ag .  ak tade knci , hampehh betul (!) hahaaa , tp best aper duk lua umah mgrib2 boleh tgok mtahari terbenam . . wahh (!) gile aku ni .  hahaha , mklumm la tga bosan  . tade sape nak tman , sedeyhhh beb (!)
 haa , sambung cite (!) pastu ak ckp la dgn mak aku lapaa , mak aku ckp KAU BELANJA LA MAK MAKAN (!) hahahaa , tade mkne nyee duet dlm dompet akupun tggal RM 1 je beb :D
ehheeh , di sbabkn duet tade , mak aku ckp mak aku nk mask SARDIN  .. nyummm2 , dga pun da sdp . smentare tggu mak aku solat  , ak msk la nasi . . .tggu pnye tggu ak pun da lapaa sgt , ak pun tanpa pk pnjang aku pun buat kptsan nk msak je SARDIN tu .  tp mklumm lahh .  ak ta brape pndai msak  .. bahan2 ak men cmpak2 je , sdap ta sdap len cite sbb aku da lpaa .last2 siap jugak sardin aku . bau da naikk . mak aku pun trunn .  mak aku ckp amboi , cepat nye siap :D hehehee  , biase la men cmpak2 je pun ta tau sdap ke takk . campak punye campak ak pun tlupe ak campak cili dlam 20 btg  . agagagaa . pedas ta pedas la kan . .  mak ak mkan feling tu , smpai berair mate nyee . air satu jag HABES (!) OOHH MY GOD .  sian mak aku (!) soey la MAK (!) TERLEBEHH SUDAH :D HEHEHEHE .

ape pun mak aku ckp TERBAIKK WOKK (!) SEDAP AKU MASAK . . wahh berbunga-2 aku :D
eceehh .

hum  da tu je nk cite . .
onthing nk bgtau , ak bosan sagt ,humm KESIAN nye kat aku :'(


kbai

No comments:

Post a Comment